22 Nisan 2013 Pazartesi

SRC Belgesi

Manastırı ve köprü karar üzerine ayrılır altı mahallelerde, temsilcileri SRC Belgesi Görev Gücü üzerinde çalışan yaklaşık bir yıl geçirdi. Grup, bir kasaba veya köy merkezinde içine alan açmak için bir plan geliştirmeye zamanı odaklı, ama köprü odaklanmak değil, Abbey söyledi. `` Trafik ve dolaşım söz konusu olduğunda, bu toplam kaybı oldu,'' Abbey dedi. Abbey dahil Berrien Şehir sakinleri, planlama kurulu trafik çalışmaları dikkate almadı ya da halka açık bir toplantıda sakinlerine sonuçları açıklamadı ya söylüyorlar. `` Biri sürecine bakmak gerekiyor,'' Abbey dedi. `` Bu işi yapmadım.'' Ama Ed SRC Belgesi, planlama kurulu başkanı, üyelerinin karar verme önce DOT ve şehrin trafik danışmanı trafik rakamları yorumlanan dedi. `` Biz sadece var daha daha fazla bilgiye ihtiyacınız yok,'' Steele dedi. `` Biz nerede tutmak için oy anlamına gelmez Çünkü DOT mutlaka biz yaptım neden oldu. DOT kesinlikle bize iyi bilgi ve iyi bir fikir verdi, ama herkes söylediklerini dinledi.'' Alberts bir planlama kurulu toplantısında bu gece master planı taslak ikinci bir köprü için bir plan koymak için yönetim kurulu sormak planlıyor. `` Ben yönetim kurulu para ve sulak konularda çoğunlukla buna katılmıyorum bir önsezi var,'' Steele dedi. SRC Belgesi Ayrıca şehir göz altında dört köprü önerileri gözden harcanan ne kadar belirlemek için bir denetim için çağrıda bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder